BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, September 16, 2010

aku mmg jahat

maapkn cucu mu ini sbb tidak ada semasa atok pergi mgadap allah..

maapkn cucu mu ini sbb tidak mirigi jenaza atok ke tanah pekuburan..
cucu mu ini mmg derhaka..
maapkn cucu mu ini..
cucu mu ini akan sentiasa mdoakn atok disana..
cucu mu ini tidak lama lagi akan sndiri menemani atok disana..
diharap atok pergi dgn aman..
al-fatihah buat atok ku ahmad irshad bin ali..
meningal pada hari khamis pada tarikh 16 stember 2010..

Tuesday, September 14, 2010

JANGAN IKUT ATI SANGAT,BERTINDAK DENGAN BIJAK.............


Dalam setandan pisang bukan semuanya busuk.

Jangan jadi seperti ketam yang mengajar anaknya berjalan.

Jangan mencurahkan minyak tanah kepada api yang sedang menyala.

Jangan baling batu,lepas tu sembunyikan tangan.

Jangan jadi seperti gunting dalam lipatan.

Tak perlulah berlagak seperti jaguh.

Taiplah pandangan anda dengan berhemah dan sopan.

Tunjukkan anda itu orang yang bijak dan berbudi bahasa.

Jangan berkelakuan seperti si gila yang sememangnya gila.

Monday, September 13, 2010

raya mcm x raya..

xde bj rye..
semua pakai bj lama..
bj melayu..suar n bj..

x maen mercun..
tgk org depan maen jee..
abg beli mercun pon mcm x ade mood nk maen..

x g rye umah owg..
ddk umah je..
enta,tetibe rse mcm nk jd putera lilin..

x bes..........

Thursday, August 19, 2010

penyakit apakah ini?????!!


ko sakit ke??
sakit ape??
...........



tu la soalan yg sering ditanya kn..
aku hanya mampu ckp..................
"setiap ari aku kne minum air masak 3L..itu lah ubat aku.."




npe pyakit ini tjadi kepada ku??
adakah disbbkn pkara lalu??
ohh tuhan,kau berikan lah aku kekuatan..
andai pyakit ini akan myusahkn org,kau berikanlah aku cara utk mgatasi..
andai aku tpkse lepaskn utk kebahagian die,aku akan lepas kn..
jika itu yg kau mahukan..
amin...........

Sunday, August 15, 2010

die bukan milik ku

I LUV HIM MORE THAN:
- spongebob luv jellyfishing 
- sandy luv karate
- mr. krabs luv money 
- squidward luv his clarinet


BUT I KNOW THAT U NOT MINE LIKE:
- plankton never get da krabby patty foumula


itu lah die..
my FIRST LUV..


bila kita sayangkn ssorg,biar kn la ia pergi jika itu yg die mahukan..
dan.....
suatu hari nanti ia pasti akan kembali..


hayatilah..
cerita rumput..


video

Friday, July 23, 2010

cerita kau dan aku

mungkin ini mmg jalan takdirku
mgangumi tanpa di cintai
tak mgapa bagi ku
asal kau bahagia dlm hidupmu
telah lama ku pendam prasaan itu
mnggu hatimu myambut diriku
x mgapa bg ku
cintai mu pun adalah bahagia untukku
ku ingin kau tahu diriku disini menanti dirimu
meski ku tggu hingga ujung waktu ku
dan berharap rasa ini kan abadi utk slamanya
dan izinkn aku memeluk dirimu kali ini saja
tuk ucapkan selamat tinggal utk slamanya
dan biarkan rase ini bahagia utk skejap saja......


b'akhirlah sebuah cerita ini.....
time kaseh kt dak kecik yg slalu nasihat die sroh die blaja mghargai dgn spe n dgn pe yg die de skunk..
aku  prnh tgl kn bende yg aku syg nie sorg2 dan mungkin dah tiba masa nye..
dr awl nye kuar dari smpul surat dan kad raya,kini die tertanggal juaa..
my heart n luvly cincin..





dah tiba masanya utk aku mnerima hakikat bahawa cincin ini bukan milik aku..


mungkin die xkn jumpe blog aku ag..
sbb aku dah ubah semua nye supaya die xtau yg aku dalam keadaan begini..
dan disini lah tempat aku mluahkan sgala prasaan n cerita yg x dpt aku cerita kn kt semua org..


dyana
jgn lah merendah diri lagi walaupon sy tau awk mmg rendah dari sy..
awk mmg terbaik antara semua pompan yg prnh sy jumpe..
slama nie mmg sy yg slah sbb x prnh mhargai ape yg ade di depan mata..
dan kini sy tau ia xkn ade peluang kali ke brpe smpai sy pon x tau nk kre..
tlalu byk awk mgalah dgn sy..
dan ego sy mbuat kn kita bpisah utk slama-lamanye..
dlm doa sy walaupon x cukup smbhyg sentiasa mharapkn awk mdpt org yg lebih dan tbaik dari sy..
melihat org lain hapy adalah salah satu kebahagiaan utk sy..
itu lah sy dan sy x kn brubah..
slepas awk pergi,pintu hati sy tertutup utk semua org..
hati ini nak bcinta tetapi hati ini juga yg mhalangnya utk bcinta..
apabila awk sudah mempunyai ank yg ptama,barulah sy akan mcari jodoh..
hahaha..
lucu kn..
awk kn tau hati sy keras n skeras-keras itu la yg akan mbuatkn cita-cita ini tercapai..
guess wat,pointer sy turun gle babi..
hahaha..
x sgke jgk tp pkara da lepas,so pandang depan dan x toleh2 blkg jelah..
hehehe..
so,go girl..
sy harap awk apy2 slalu d smping kwn2 yg sentiasa suport awk..
abg syg b..


adiela
maapkn sy kerana mnolak cinta awk..
sy lom sedia utk menerime sesiape..


ieqa
maapkn aku kerana meminta putus..
aku tau cinta kita hanyalah skejap sje tetapi jgn la ko memakse ssorg itu utk mcintai ko..
aku xnk ko bcinta ngan ssorg yg xde prasaan cinta kt ko lgsung..
ko ade rpe,cri lah org yg scocok ngan ko..
aku x layak utk mnerime org yg lawa sperti ko..


hidup aku skrg
aku akan sentiasa hapy kn org yg ade d skeliling aku walaupon didalam ati ini tiada siapa pon tau..









THE END OF MY LUV..
SEPI